Egy routercsere története

…merthogy a decemberben beszerelt Speedtouch (Allah nyújtsa hosszúra a T-Home szakállát) immár naponta minimum egyszer, de néha többször is fagyott/újraindult/lófasztsecsinált. Ma reggel besokalltam, telefon a 1412-re, ahol a kedves műszakis kollega szemrebbenés nélkül azt hazudta, hogy ránéz a vonalra (onnan bentről), majd, várakozásommal ellentétesen nem azzal folytatta, hogy a hiba nálam van, hanem hogy sűrű vonalszakadásokat lát, és akkor most felveszi a hibát, és 72 órán belül satöbbi, satöbbi…

Aztán ezeket az sms-eket küldték. Sorrendben. Érdemes az időpontokat is meglesni.

Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön által 2013-02-19 08:55:34-kor bejelentett hiba vizsgálatát elkezdtük. Hibajegy azonosító: xxxxxxx. Magyar Telekom Nyrt.

Majd, 20 perc elteltével, anélkül, hogy bármilyen T-Home-os autót láttak volna harminc kilométeres körzetünkben:

Tisztelt Ügyfelünk! A bejelentett, xxxxxx számú hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a vizsgálatunk nem talált hibát a Magyar Telekom hálózatán vagy eszközeiben. Amennyiben a hibát továbbra is tapasztalja, számítástechnikai kérdésekben ajánljuk figyelmébe a Szuperszervizünk szolgáltatásait. További részletekről, a Szuperszerviz szolgáltatásainak díjazásáról a honlapunkon tájékozódhat. Üdvözlettel: Magyar Telekom Nyrt.

Tehát: a hibát kurvára nem vizsgálták ki, de már a fizetős szerelőiket ajánlgatják. Ügyes. Aztán újabb négy (4!!!) perc múlva:

Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön által bejelentett xxxxx számú hibát elhárítottuk, amennyiben továbbra is észleli, hívja ügyfélszolgálatunkat! Magyar Telekom Nyrt.

Gondoltam, kapjátok be, amint újraindul a router, bejelentem mégegyszer ugyanazt a hibát, és szólok is egyből, hogy amennyiben ismét csak esemesezgetnek meló helyett, akkor a következő hónapban nem szeretnék havidíjat fizetni.

Így hát vártunk, majd délután három felé meglepetésszeren beállított kedvenc T-Home-os szerelőm, aki már egyszer az előző székhelyünkön elhárított egy külső, dslam hibát, kivívva ezzel minden elismerésemet. A srác hallgatott, műszeresen mért, majd kicserélte a routert (a fos Speedtouchot egy fos Pirellire). Reméljük, ez jobb lesz.

Aztán kitette a lábát tőlünk, és az sms-küldő kollega, aki szemmel láthatóan nincs összeköttetésben sem a terepen dolgozókkal, sem a valósággal, még egy utolsót üzent:

Tisztelt Ügyfelünk! A(z) xxxxxx számú bejelentése hátterében végberendezés hibát találtunk, amelyet 2013-02-19 15:12:11-kor kijavítottunk. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Köszönettel: Magyar Telekom Nyrt.

Tehát az sms-ember, a nap folyamán először, eltalálta, hogy mi történt és mikor:)

Boldogság.

Címke .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?